2015/03/17

Екзистенциално (почти)

Напоследък хората в живота ми, които подбирам с настървената предпазливост на социален работник, правят страхотни, прекрасни, вдъхновяващи неща! Like, mind-blowing. Неща, които ме карат да се чувствам inadequate about myself, което всъщност ме кара да осъзная, че съм заобиколена от страшно готини, качествени и съзида-ващи хора - поздравявам се за добрия вкус. В момента, в който започна (благородно и не съвсем) да завиждам на някого за таланта, мотивацията, харизмата, ерудицията, оправността, постоянството, решителността и тъй нататък неща, на които обикновено се възхищавам, знам, че пред мен стои невероятен човек. Както, когато чета някоя книга и намразя проклетото копеле/скапаната кучка, което/която пише толкова добре, че ме кара да се чувствам като литературен имбецил, знам, че това е невероятен писател, който още дълго ще ми създава комплекси.
Преди няколко дни ви запознах с блога за поезия на една приятелка, днес ще ви запозная с проекта на друга моя приятелка. А именно - Burton - групата, в която пее. Това е фейсбук страничката им. Имаха концерт в петък в The Stage и вече нямам търпение до следващия, защото са наистина страхотни. Правят кавъри на готини песни и изглеждат като рок звезди междувременно. Абе... много любов за тях. На следващия концерт непременно елате да ги чуете. (btw, китаристът е и забавен между изпълненията отгоре на всичкото, така че какво повече да искаш)



Сега остава някой от приятелите ми да стане посланик на добра воля и съвсем ще изпадна в екзистенциална криза. Страшно много се радвам, че имам такива творящи, създаващи хора в живота си, голяма съм късметлийка да съм заобиколена от талантливи и мотивирани личности... просто ми се ще и аз да знаех какво искам и кое ще ме направи щастлива. Тъкмо си мислех, че "не-знам-коя-съм" от миналата година не може да продължава толкова дълго. Но явно ще се търся още известно време.
Докато се намеря обаче помага да знам, че имам невероятни хора около себе си (жена ми бидейки най-невероятна, разбира се). А това е много повече, отколкото обикновено получаваш в живота.

No comments:

Post a Comment