2014/07/19

I've been a terrible blogger

Не съм ви забравила! Просто бях на море по социалистически. Цели две седмици. После трябваше да се записвам... а, да! Забравих да споделя: приета съм културология в Софийския. Та, това правих в последно време. Плажувах и висях по опашки.
Разбира се, първото, което направих, щом се върнах във възлюбената ми София беше да отида при възлюбената, на която ми се ще да отдавах цялото си време и внимание, но понякога се налага да излизаш навън и да осъществяваш някакъв контакт със света, какво да се прави.
 
 
А тази снимка е от инстаграма ми. Да, скоро се сдобих и с такова чудо. И оттогава съм О.Б.С.Е.Б.Е.Н.А. А като си говорим за обсебеност, горещо препоръчвам Orphan black. Обсебващо. Изгледах двата сезона за два дни и в момента съм в абстиненция. Поне със сигурност ще има трети.
И така. Скоро пак, да се надяваме. Имам някои неща за вършене, които ме държат заета, но ще гледам да пиша по-често тук.  

1 comment: