2014/04/21

Catching Up

Здравейте отново. Липсвах ли ви? Защото на мен блогът определено ми липсваше. (Знаете ли кое още ми липсва? Хубавото време и усещането, че е пролет.)
Нека започна с това, че не съм ви забравила. И не съм спряла да пиша. Просто бях доста кандидатстудентски заета напоследък... А и, not gonna lie, прекарах си празниците в лежерстване и излежаване, и прекалено много ме мързеше, да правя каквото и да било.
Отсъствието ми, държа да отбележа, е оправдано от високата оценка, която изкарах на изпита по български (5,25 - да, приемам поздравления... под формата на шоколад и цветя, благодаря предварително) и от - дано да не прибързвам - първата ми шестица за годината по френски (юхууу!)... която обаче не играе никаква роля в кандидатстването ми, но си е голямо постижение за мен. Също така, най-накрая се реших на специалност. И всъщност колкото повече негативни отзиви получавам за нея, толкова по-убедена ставам в решението си. Може да е малко парадоксално, не знам, но често ми се е случвало да послушам някой друг вместо себе си и после да съжалявам. Затова ще се осланям на вътрешния си глас, който, за разлика от друг път, е доста силен по въпроса със специалността ми.
In other news, това беше първият Великден, който празнувах с жена си. И беше повече от прекрасен! Тя казва, че яйцата ни са станали грозни, но оставям на вас да прецените това.








Забравих да спомена прекрасния подарък, който получих от съкровището си за Цветница. Двулицев медальон, правен от една моя приятелка, която си отваря онлайн магазинче за бижута - Magnolia's (очаквайте скоро).

2 comments:

  1. Браво за успешно взетия изпит, стискам палци и за кандидатстването всичко да бъде така както ти искаш, без да ти внушава някой кое е по-доброто за теб. Сега си млада и имаш време и за грешки, никога обаче не трябва да приемаш, че дори и в последствие да не ти хареса това което учиш, че това е загубено време, винаги можеш да запишеш друга специалност и да продължиш.
    Яйцата са супер, на мнение съм, че няма значение колко са шарени може всички да са червени или сини важното е не яйцето а традицията, а после нали ще го хапнеш няма да седи в рамка да му се радваш я :-)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря : ) Дано и твоят празник е бил прекрасен!

      Delete