2014/03/22

По законите на Мърфи


Нямам от какво да се оплача, даже съм много щастлива (да чукна на дърво), но някой друг освен мен забелязвал ли е как всички малки неприятности се струпват наведнъж? Примерен сценарий: предварителният ти изпит наближава и си страшно стресирана, още повече, че някои от учителите ти не проявяват никакво разбиране и до последно те тормозят; дядо ти получава удар и е на легло, съответно родителското тяло също е под напрежение, защото в милата ни родина да имаш здравословни проблеми е лукс; трябва да се дават пари и за всякакви неща, свързани с кандидатстудентстването ти, от порядъка на такси за курсове, допълнителни материали, такси за изпити, а, и не на последно място - рокля за бала, чантичка, обувки и т.н. абитуриентски необходимости; да, обаче в същото време развиваш някаква странна комбинация между пулпит и нещо там друго, прокрай което отива още една солидна сума пари, защото - отново - здравната каса не покрива неуместната ти приумица да имаш проблеми... И такам.
Тук следва един въпрос, който напоследък си задавам все по-често: ако правото на живот е естествено човешко право, защо е толкова fucking скъпо да живееш?

2 comments:

  1. Леле ако това ти се е случило (съжалявам). Когато на мен ми стане нещо то винаги е неясно и трябва да се намеси някой д-р Хаус за да се разбере какво точно става :-) В момента съм в подобно състояние и това което каза за зъба просто ме тресна. При мен също нещо става с тази част от тялото ми както и разни други нетипични за него неща. От времето или от стрес - напрежение... Най-често това са причините, а стресът идва в повече когато както пишеш - трябват пари за да се излекуваш, започваш да се тюхкаш защото никой не иска да е в тежест финансова. Много пъти съм се чудила защо да плащам здравни осигуровки след като винаги ама винаги си плащам за всичко и до сега единствената безплатна благодат е да ти дадат направление ( което е толкова рядко щастие ). Скъпо е да боледуваш, дори е нежелателно да го правиш, само трябва да седиш и да се молиш да не ти става нищо. Ужасявам се от тази мисъл за геноцида който налага държавата ни.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Точно геноцид си е. Какво значи да си плащаш за това, че си болен? Безумие е. Още малко и за въздуха ще започнем да си плащаме.

      Delete