2014/02/02

My blog turns two


На този ден преди две години написах първата си публикация тук. Малко ме е срам да си го призная, но чак сега забелязвам датата. И сякаш съм го усещала, днес ядох торта в Неделята, която наскоро отвори до нас.
Ужасно уморена съм, беше дълъг ден. Свикнала съм дните ми да минават в спане и гледане на сериали и сега, когато всъщност правя нещо хубаво и смислено, се чувствам уморена, сякаш кой знае какви задачи съм свършила през деня. Но пък беше прекрасен ден с моето слънце на обяд и две от най-добрите ми приятелки следобед над чаша горещ шоколад и парче торта. Трябва повече дни да минават така.
On a totally unrеlated note, искам къщичка с дворче, за да мога сутрин да си пия кафето с любимата на двора, докато въздухът е още пълен с ранно слънце и свежест, а тревата е утринно зелена.

2 comments:

  1. Много "бебета" на една дата! Хихи, честит рожден ден и на теб <3 :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, мерси : ))) Те наистина са си бебета. Представям си моето като бузесто момченце с кестеняви къдрици и огромни зелени очи.

      Delete