2014/02/14

14th

 
Миналата година празнувах 14-и в Старбъкс с Ети. Бяхме две необвързани момичета, унесени в разговор за световните конспирации.
И светът беше различен. Виждах го в ярки контрастни цветове и сякаш всяко нещо беше отделено от другото с тънка черна линия. И когато нещата искаха да се докоснат, не можеха, защото линията ги разделяше.  
А от тогава всичко се е променило. Ети казва, че изглеждам по-щастлива. По-освободена. По-спокойна. Така се и усещам. По-леко ми е. По-слънчево и хармонично. Нещата вече се преливат едно в друго и аз не изпитвам нужда да ги разгранича. Всичко е някак смекчено, приглушено, гласовете в главата ми са замлъкнали. Едно чувство за безкрайно спокойствие, което не искам да ме напуска. 
Никога не съм била по-благодарна в живота си. Щастлива съм до сълзи.
И ти си причината за това, слънце.    

No comments:

Post a Comment