2013/11/09

Obsessions

Имам нови мании. Добре дошли в света на безсънието ми...

1. Сериал: The Originals. Нищо общо с Дневниците. По-интересен, по-грабващ, по-въздействаща атмосфера, по-готина музика... плюс Джоузеф Морган, за когото бих обърнала резбата.

2. Музика: Arctic Monkeys. Буквално не мога да спра да ги слушам. Ако никога не си ги чувал, като за начало препоръчвам Do I Wanna Know, Do Me a Favour, R U Mine, I Bet That You Look Good on the Dance Floor.

3. Мода: Малка червена кадифена рокля.

 
 
4. Четиво: разказите на Вазов. За съжаление... Просто се налага, иначе щях да си чета нещо за удоволствие. Примерно щях да си довърша "Идиот" на Достоевски.
 
5. Не мога да се отделя от: tumblr. Аз съм феята в големия град. Който понякога съвсем не ми се струва толкова голям и имам нужда от нов - по-шумен, по-оживен, по-голям, по-лесен за изгубване.  
 
6. Маниакална мисъл: Какво, по дяволите, ще правя с живота си?! Вече даже нямам представа какво искам и какво би ми донесло щастие...


No comments:

Post a Comment