2013/09/26

Versatile Blogger Award

Покрай всичко щураво и хаотично, дето ми се случва тия дни, наскоро разбрах, че съм номинирана за Vesatile Blogger Award от Honey P, която, да си призная, редовно стоуквам, откакто намерих блога й. Honey, благодаря ти! Единствената причина, (освен огромната ми суета) да продължавам до водя блог, сте вие, които го четете и намирате по нещо от себе си в преживяванията ми.
 
И така. Правилата са:
1. Благодарите на човека, който ви е номинирал
2. Включвате линк към блога му
3. Избирате 15 блога/блогъра, които номинирате за Versatile Blogger Award
4. Изброявате 7 факта за себе си
 
Петнайсетте блога, които напоследък редовно следя...
 
Just another dream chaser
 
 
 
А сега седемте факта за мен, които по всяка вероятност вече знаете:
 
1. Най-страшна ми е умората. По-страшна ми е от тъгата, защото е по-тежка от нея. Тази, дълбоката, емоционална, психическа и духовна умора, когато се чувстваш напълно изчерпана.
 
2. Щастлива ме правят разни малки неща - топло капучино с амарето и цигара, слънчеви есенни дни, събиране на кестени в парка, гореща вана с много пяна, сутрешни палачинки с Нутела и боровинков чийзкейк в неделя следобед, коктейли с приятелки в петък вечер, билярд/джаги и бира след училище, театрална постановка, която ме трогва до сълзи, книга, в която да се изгубя, случаен спомен от детството, дълги среднощни разговори, осъмване по улиците...
 
3. Аз съм безпардонна кифла. Дай ми гримчета, парцалки и токчета на мен. Обаче много мразя да ме съдят по външния вид. Това, че съм отделила време да се "наглася", не значи нито, че съм куха лейка без грам оригинална мисъл, нито, че си търся "нещо".  
 
4. Неподредена съм. Хаотична. Стаята ми е много приятна и уютна, когато реша да я подредя, но през останалото време е някакъв ужас. Надявам се, че когато си имам собствено място, ще започна да отделям повече време за разтребване, но някак си не го вярвам...
 
5. Обичам да си пиша бележки на разни хвърчащи листчета... бюрото ми е пълно с тях.
 
6. Сантиментална съм.
 
7. Думите са носещите колони на моя свят. Всичко в мен е изградено от слово и без него бих рухнала. Обичам думите, игрите на думи, начина, по който различните хора ги произнасят, бих могла да се влюбя в подредбата на думи в нечие изречение...

2 comments:

  1. <3

    ПС - три пъти ура за умните "кифли" като нас !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ама и умни, че и хубави... не е лесно.

      Delete