2013/01/10

Разни неща

Нека несистематизираното ми безразборно бръщолевене започне сега:
Първо, искам да отбележа, че аз не съм непохватна и невнимателна, просто имам изключителен талант да се пребивам. Освен със счупен глезен, вече мога да се похваля и с навехната китка и няколко симпатични синини. Придвижването е още по-трудно, когато една от ръцете ти е на практика неизползваема, защото боли, ако се подпираш на нея. Симпатичните ми синини пък се подвизават върху симпатичния ми задник. Ако бях паднала малко по-назад, вместо настрани, кой знае какво щях да счупя... Ех, Нели, Нели, някой ден ще се изпотрошиш, Нели...
Второ, забравих какво исках да кажа...
Да, сетих се. Щях да пиша за тазгодишните си желания и аспирации. Искам толкова много неща! И всичките са толкова скъпи... хД
Искам да си направя нещо подобно:
Освен това искам интернетът ми да спре да изчезва. Мразя шибаните си интернет доставчици!
Друго, което искам, е да си взема шофьорските курсове тази година и книжка. Да си намеря някаква работа, от която просто да изкарвам допълнително пари. Още не е дошъл моментът със сериозната работа и намирането на жилище. Всъщност знае ли се... може нещо друго да ми хрумне до края на годината.
Другите ми планове за тази година са да си изкарам незабравимо лятото. От сега още планираме морето с Ети. Хубаво е да планираш нещо приятно с най-добрата си приятелка.
Ще ми се да посетя също и Истанбул. Дори да е само за два-три дена. Отново с Ети. Може да си го пожелая за рождения ден... А искам също и екскурзия до Италия и Франция. От много време я отлагаме.
Но преди всичко искам да спра да се чупя.
Намасте.

No comments:

Post a Comment