2012/10/29

Борбата, както казват, е епична

Всички ми повтарят да се боря. "Бори се за мечтите си", "бори се за това, което искаш", "бори се за правата си", "бори се за нея", "бори се за щастието си", "бори се за свободата си"... За всичко, винаги - "бори се..."
Омръзна ми да се боря за разни неща и разни хора. Искам някой да се бори за мен! Не искам вечно аз да съм тази, дето помни рождени дни и чиито рождени дни не се помнят. Тази, дето винаги се сеща да се обади. Да те чуе как си, въпреки че ти не я търсиш. Тази, дето се притеснява повече за проблемите в живота на обичаното си същество, отколкото за собствените си проблеми. Въпреки че въпросното обичано същество дори не си прави труда да разбере какви са проблемите ми.
Омръзна ми аз да съм тази. Тази, дето вечно за нещо се бори. Въпреки че то й се изплъзва ден по ден невъзвратимо. Омръзна ми, наистина не мога повече.
И ако никога не се намери някой, който да се бори за мен, то поне и аз вече за нищо няма да се боря. Отказвам се от дон-кихотовските доспехи и от поредната недостижима Дулсинея, и от глупавите, глупави приказки, в които някой ме събужда от стогодишен сън и аз изплювам парченце отровна ябълка. От днес нататък - стига приказки. Щом не мога да съм принцеса, тогава поне да не нося шлема на странстващ рицар.
...и заживяла щастливо някъде в ХХІ век, заедно с цялата си колекция от неудобни обувки.
КРАЙ

2 comments:

  1. Хи хи

    Поздрав:
    https://www.youtube.com/watch?v=pM_-tJqn0-g

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси за поздрава : )

      Delete