2012/07/01

I have a dream

Напоследък съм страшно оптимистично настроена. Може би защото е лято, а лятото ми е по-трудно да съм в депресия. Или може би защото напоследък ми се случват все хубави неща, като изключим оново ужасно нещо, което ми се случи пролетта и стана окончателно преди няколко дни. 
Всъщност знаеш ли какво разбрах наскоро? Че дори най-големите ти страхове да се сбъднат, дори да достигнеш дъното на психическата си неуравновесеност, дори да не ти се живее повече и да си на косъм от самоубийството - можеш да го преодолееш. Нещо повече - това те прави по-силен. Веднъж изправиш ли се пред страховете си, разбираш, че щом можеш да се справиш с тях, можеш да се справиш с всичко. Нищо никога не е загубено, докато още си жив. 
Затова продължавам да мечтая. Продължавам да се надявам и да вярвам. Може да нямам нищо друго в момента, но имам себе си. И мечтите си. Имам път, по който съм тръгнала, и нещо, към което да се стремя. 
   

2 comments:

  1. Това много ми харесва:))
    Не разбирам защо никъде не открих някакъв начин да се свържа с теб и да ти пиша, не е ли позволено:(
    ето моят мейл - patience.be@abv.bg

    ReplyDelete
  2. Радвам се, че ти харесва :)
    Странно, мислех, че все някъде съм си сложила имейла... Ще ти пиша тогава аз. Че ми стана интересно с какво съм ти станала интересна хД

    ReplyDelete