2012/05/30

Пиша безцелно, не мога да спя

Нямам съобщения, нямам СМС-и, нямам имейли, няма нови постове, няма нови публикации, няма нищо интересно в интернет, нямам сили да пиша домашни, нямам воля да правя йога точно сега, нямам представа какво ми се слуша, нямам нерви да включвам Симс-а отново, нямам желание да си легна, нямам кафе, нямам цигари, нямам те;
искам нещо да се случи, искам действие, екшън, събития, искам да съм заета, искам съобщения, имейли, нещо ново, искам разнообразие, искам приключения, искам нещо да зависи от мен, искам хубава музика (но само ти винаги знаеш какво ми се слуша), искам да изразходя енергията, която кипи в мен в момента, искам да мога да се съсредоточа върху книгата си, искам да мога да пиша по няколко неща едновременно, искам студена мока в кафенето до училище, където часовникът винаги показва четири без десет, искам време, искам те;
ще подскачам в стаята си, ще потанцувам на онази песен от реклама на бира, ще си направя маска, ще се лакирам, ще си говоря сама, ще си пиша в дневника, ще пия вода, ще чета глупости в интернет, ще досаждам на хората, които още не спят, ще започна да си отглеждам коне виртуално, ще рисувам, ще пиша, ще ми липсваш.

3 comments:

  1. И може би ще слушаш това - http://www.youtube.com/watch?v=lU9p1WRfA9w :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Снощи не я слушах, но сега - да. Снощи бях на http://www.youtube.com/watch?v=t5qURKt4maw

      Delete
    2. Аз имах предвид, че ще я слушаш като видиш коментара :Р Иначе песента, която спечели Евровизия, и на мен много ми харесва :))

      Delete