2012/05/07

Не мога да го/се разбера

Имам тонове за учене. Имам да пиша статия. Имам два купа задължения. Имам една ненаправена тренировка, плюс пропуснат час по йога. И аз все още се мотам!
На това му се вика мързел. И не просто мързел, ами патологичен мързел. Занимавам се с всичко друго, но не и с това, което трябва да свърша.
Слушам тази песен:

Чета разни странични неща, удобно пропускайки книгите, които вече съм започнала, ровя се из разни блогове съвсем безцелно, говоря си празни приказки с разни хора и просто си губя времето. Ето това не го разбирам!

2 comments:

  1. Първо, за песента те оправдавам, снощи си я слушах цяла вечер :)))))
    А пък другото... и аз съм така. От време на време се стрясквам и после пак се връщам към старото ми мързеливо аз. Не знам още каква я оправията, ако я открия, ще споделя :)

    ReplyDelete
  2. Ти имаш много да споделяш с мен, ако може цялата ти житейска философия. Жалко обаче, че моят мързел специално е нелечим.

    ReplyDelete