2012/03/22

Бърза рецепта за щастие

Добри приятели + готина музика


+ кексчета

+ хубаво време = ЩАСТИЕ

Днес всичко ми се струва толкова красиво! Слънцето и децата, които си играят в градинката, шумът на колите, прашните улици, слънчевите очила, слънчевите зайчета, студеният чай, какаовият сладолед, книгата, която чета, хубавата ретро музика, плановете за уикенда, шарените рокли, балеринските пантофки и момичетата, които ходят с тях - всичко, всичко е прекрасно!
Пак съм се размечтала. Върху мечтите и доброто ми настроение пада лека сенчица, но се опитвам да не мисля за това прекалено много. Искам всичко да си остане толкова хубаво, колкото е в момента.
Надявам се скоро да се сдобия с фотоапарат, чиято батерия не пада след петата снимка, за да мога да снимам всички малки неща, които ме карат да се усмихвам. Като сенките на фигурките по пердето ми, падащи върху тавана сутрин, и голямата чаша кафе, която не ме събужда. 

No comments:

Post a Comment