2012/02/23

И аз се имам за блогър...

От много време нищо не съм писала, знам. Имах намерение да драсна няколко реда, но съм изпаднала в поредната депресия. Или никога не съм излизала от нея за повече от седмица - това зависи от гледната точка.
Не съм чувала моята любов от много време. Достатъчно време цяла река да пресъхне. Затова съм нещастна и последната мисъл в главата ми е да си водя блог. Извинявам се на тези, които го четат, ако има такива. Скоро мисля да сложа нещо по-интересно, но в момента ме мързи да го дописвам. Може би тия дни ще се натуткам. Ако не се откажа от живота и не замина в манастир по-рано от предвиденото, разбира се.
А до тогава...
Последната серия беше потресаваща. Това май е единственото, което успя да ме измъкне за малко от депресивната апатия, обхванала ме в последния месец. Да са живи и здрави сценаристите.

No comments:

Post a Comment